Jak o sobě dát vědět médiím?

Co je základem úspěchu? Aby se o vás vědělo. Jak docílit toho, aby vaše téma zaujalo i média? Jaká informace má šanci oslovit novináře? S jakými zdroji při své práci obvykle pracuje? Jak napsat a rozeslat tiskovou zprávu? Co by měla obsahovat? Jak komunikovat s redakcemi? Kdy má smysl požádat o pomoc PR agenturu?  Nejen na tyto otázky vám pomůže najít odpovědi seminář, který vám poradí, jak prezentovat sebe nebo svou organizaci v médiích. Nebudou chybět ani praktické úkoly a ukázky z praxe.

Lektorem bude Tomáš Dvořák, který v médiích působí od roku 1998. Významnou část své profesní kariéry strávil v redakci Pardubického deníku. Na různých pozicích (externího redaktora, redaktora, editora a šéfredaktora) zde pracoval takřka 20 let. S některými regionálními či celostátními médii spolupracuje dodnes (například Televize Seznam či web Pardubice Živě). Má bohaté zkušenosti i jako PR manažer v neziskové organizaci, ve škole pro děti s hendikepem či několika kulturních subjektů. Podílel se i na dalších zajímavých projektech, jako jsou například Turistické noviny pro východní Čechy. Momentálně je zaměstnán na oddělení komunikace a marketingu Nemocnice Pardubického kraje jako specialista komunikace.

Koalice nevládek Pardubicka, z.s. za finančního přispění Pardubického kraje Vás zve na seminář Jak o sobě dát vědět médiím?

Kdy:

  • 14. června od 13 do 16 hodin

Kde:

  • Evropský spolkový dům, Klášterní 54, Pardubice, zasedací místnost 3. patro (výtahem směrem ze dvora)

Cena:

  • 150 Kč pro nečlenské organizace,
  • 100 Kč pro členy KONEP

(na financování vzdělávání neziskových organizací se podílí Pardubický kraj)

V případě zájmu vyplňte prosím registrační formulář ZDE.